Äntligen Fredag!

Säger bara ÄNTLIGEN fredag! Idag är det en städe dag :) 
Imorgon blir det att åka till världens bästa pojkvän. På söndag blir det Ullared :D Kommer bilder på det jag handlat då :)
 
Var i stallet igår, red fina Blomman, allt givk jätte bra :) lite lat som vanligt. 
Ida (en polare) skulle rida finaste Tessan, men när hon skulle tränsas så blev hon rädd för något och halv spang ut ur boxen så Ida slog i handen i kanten på boxdörren. Blev svullen och röd (inte så konstigt) men kunde röra handen så det var ingen fara. Inte bruten eller någon spricka i alla fall. Aja, jag får väl komma igång idag, LOVAR ATT JAG SKA BLI BÄTTRE PÅ ATT LÄGGA IN INLÄGG! 
 
Måste bara säga att jag verkligen ÄLSKAR Tessan! hon är den finaste ponnyn jag sett <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mysanhstar.blogg.se

Jag är en tjej på 21 år som alltid har älskat hästar. På fritiden så är jag i stallet eller med vänner.

RSS 2.0